Do każdego zakupionego produktu dołączany jest paragon fiskalny lub faktura VAT.
Wszystkie ceny towarów w naszym sklepie są cenami brutto, zawierają podatek VAT.
Po złożeniu zamówienia otrzymują Państwo jego potwierdzenie na adres e-mail lub poprzez kontakt telefoniczny.
W przypadku odbioru towaru osobiście w naszym sklepie towar należy odebrać w ciągu 10 dni !!! Ceny produktów przedstawione w sklepie internetowym mogą się różnić od cen w sklepie stacjonarnym i dotyczą tylko i wyłącznie zamówień złożonych poprzez sklep internetowy!
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
Prosimy o sprawdzenie stanu każdej przesyłki w obecności kuriera, aby ustalić czy nie ma uszkodzeń powstałych podczas transportu. Jeżeli zauważono uszkodzenie, należy spisać protokół szkody i niezwłocznie poinformować o tym fakcie sprzedawcę, przedstawiając wypełniony i podpisany protokół ewentualnej szkody.
Wszystkie ceny nie podlegają dodatkowym rabatom. Jeżeli przy produkcie widnieje cena „0zł” oznacza to błąd systemu bądź tymczasowy brak produktu.
Zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000r. o ochronie praw konsumenta, gwarantujemy Państwu prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki.
Warunkiem przyjęcia zwrotu towaru jest dostarczenie go w stanie nie noszącym znamion użytkowania. Produkt powinien posiadać fabryczne opakowanie oraz metki.
Razem z towarem należy odesłać dowód zakupu, czyli paragon fiskalny lub fakturę VAT.
Przelew na konto to jedyna możliwa forma zwrotu pieniędzy. Zwrotu płatności dokonujemy w ciągu 14 dni roboczych, jeżeli występuje brak towaru lub kiedy Klient rezygnuje z zamówienia ze względu na niespełnienie oczekiwań.
Klient odsyła zwracany towar na własny koszt.
Wszystkie produkty oferowane w wypozyczalnia-slonik.pl są fabrycznie nowe, legalnie wprowadzone do obrotu i objęte gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy.
Reklamowany towar powinien być dostarczony do siedziby firmy po wcześniejszym zgłoszeniu e-mail lub telefonicznym.
Podstawą rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego są obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego.
Okres obowiązywania gwarancji podawany jest w karcie gwarancyjnej towaru.
W przypadku uznanej reklamacji towar odsyłamy na koszt własny.
- Dostawa lokalna na terenie Łodzi – Słonikowy kurier. Dotyczy zamówień na terenie Łodzi. Zamówienia będą realizowane w ciągu 48h. Płatność gotówką przy odbiorze.
- Dostawa poza granicami Łodzi – Kurier GLS. Możliwość przedpłaty na konto (koszt kuriera – 16zł) bądź płatności przy odbiorze przesyłki (koszt kuriera – 26zł).
- Odbiór osobisty: Sklep Słoń ul. Pojezierska 99a 91- 341 Łódź
- Przy zamówieniach powyżej 700zł – kurier GRATIS!
Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu i każdorazowo związany jest jego postanowieniami w chwili dokonywania zamówienia.
Jeśli jakiekolwiek postanowienia tej umowy okażą się nie ważne, nie podważa to ważności pozostałych.
Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sklepem. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką paragonu fiskalnego, będącego jednocześnie podstawowym dokumentem uprawniającym Klienta do skorzystania z prawa do zwrotu towaru lub jego reklamacji.
Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, z zwłaszcza Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r poz. 1176) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).
Organem właściwym do rozpatrywania sporów wynikających z umowy kupna-sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego.